Fantastisk rekreationsplats.

 
 
 Upptäckte just en fantastisk rekreationsplats mitt i stan. Nya bygget vid karolinerhuset o vår vackra Domkyrka. Så himla fint!
 
Satt där på trappen en stund, i milt höstsolsken och samlade ihop mig inför det jag gjort idag och det jag ska göra imorgon. 
För att ladda ur, fundera igenom och kunna släppa det för kvällen och ta nya tag imorgon. 
 
Vet inte om ni känner som jag, att tröttheten kommer i takt med mörkrets intrång? 
Jag är väldigt känslig för mörker onekligen men försöker se små sköna saker varje dag, göra goda saker, träna o ta hand om mig. För att stå ut med mörkret och för att tanka mig med de där  karamellerna. Sitter återigen vid sittbbänken efter fika med fina vännen, kvällsmatfix och tvätt.
En skön stund för både katt o mig:-)
 
❤️

Kommentera här: