Dagens wild and crazy.

 
 
Det har faktiskt varit en rätt märklig dag idag. Många samtal, peptalk, inlyssning och coaching, lite sorg och djupa tankar,  samtal med patienter, kollegor...möte på universitetet inför höstens utbildningar...sen lite stick-session med kollegor för att öva ny teknik på nya nålar. Så bra att få göra det i lugn och ro!
 
Massagestund efter jobb jordade mig efter dagens hoppande fram och tillbaka.
Så vilsamt och mysigt och SKÖNT!
Min kropp är nu glad:-)
 
Fyllda tortillabröd med tonfisk eller skinka/ost fick bli mat, och sen en promenad till Hemmakväll med min unge, då alla brudar i familjen fick Ben & Jerry-cravings....så jäkla gott ibland! Och så jäkla galet. Nåja. Det var dagens "wild and crazy".
 
Nu ska jag läsa i min nya bok.
Långt från wild and crazy, men såååå välbehövligt.
 
❤️

Kommentera här: