Semester, semester mestertid....

 
 
 
JAG HAR SEMESTER.
Oh yes! 
Känslan idag var busig, glad och pirrig redan när jag vaknade så där onödigt tidigt: 04:22....men vad gjorde det? En jobbdag till klarade jag och kompetenskortet är nu överlämnat till fastställare...tjoho! 
 
Gick till god vän efter jobb, för kaffe och prat. Så skönt med dessa samtal mellan lätt o svårt, djupt och lågt. Ger styrka, tankar. En fin runda hem i våra kvarter, bakom gamla tingshuset där det förr avrättades folk...tur jag inte levde då. Jag hade nog blivit bränd på bål...! 
 
Matlagning, prat och lite vitt vin m mannen ikväll för att fira in semester. Samtal m dottern o kel med katt och ett avsnitt av serien The Killing. Helt vidrig men välspelad o bra.
 
Kan knappt fatta...
Jag är ledig i drygt fyra veckor.
DEN känslan!!!!! Tjoho!
 
Kram Joey 

Kommentera här: