Höll andan.

 
 
Öppnade Smp medan jag höll andan...måtte det va bra recensioner av West Side....måtte folk se och komma i köer och vilja se detta...!
och JA! Recensionen var bra:-)! Det hade varit väldigt konstigt annars, och förfärligt orättvist. 
Men det behöver jag inte uppröras över eftersom det ju inte var fallet. Recensenten hade, tack och lov, god smak även hon!
Själv längtar jag till fredagens föreställning då mamma o jag ska kolla!!!!
 
Försökte tagga upp inför jobbet idag, och det lyckades rätt bra. Känns bra att "det vanliga" jobbet är igång igen. Introduktion av student idag, tänka reflekterande, luska lite vad som behövs i denna människas liv, fråga efter erfarenheter o tankar kring uppdraget. 
Eftermiddagen har ägnats åt kreativt arbete m TILDA tillsammans med sårsjuksköterskan. Det är sånt jag gillar:-)!
 
Efter älgköttbullar, sås, potatis o lingon är jag lite lätt slö nu...
En liten stund i stillhet efter jobb, matinköp o matfix. Typ skönt. 
 
Pöss o kram
❤️

Kommentera här: