Fortfarande tagen.

 
Det är bästa platsen hos oss: köket.
Är så glad att vi lade omsorg i alla besluten här, och att de känns så rätt. Så vilsamma. Gillar det svarta och vita mot ekplankorna i golvet. Gillar att kunna sätta till en lite accentfärg som lätt kam bytas. Det ger mig ett lugn i själen (Ja, i min störda själ enligt dottern då). 
Det är väl ett hems mening, tänker jag, att ge lugn och ro från allt annat stress i livet. För det mesta bör det vara ett andningshål, och det känner jag verkligen att det oftast är. Särskilt som nu, när det dessutom är nystädat!!
 
Är fortfarande tagen över gårdagens föreställning. Att dessa unga människor är så begåvade och förmedlar med sån intensitet att vi i publiken baxnar, håller andan, gråter och gläds. Så tacksam att få vara en del som mamma i det, för att se min bästaste unge i det här värmer såklart. Jag förstår att hon verkligen brinner för det och lägger ner sin själ i det. Och det är nog väldigt välgörande för hennes själ och hjärta. 
 
Solen och boken om Garbo, bubbelvatten och vila är idag för mig, välgörande. 
Njuter verkligen av detta väder idag!
 
Kramar Joey ❤️

Kommentera här: