Snart redo.

 
 
Då är vardagen för min del igång igen.
Blir ju inget hjul än eftersom det bara är jag som rullat igång, och det är skönt. Att vänta lite med den allmänna hetsen känns behagligt. Att stiga upp tidigt men veta att huset är lugnt några h till känns gott. Hjulet ska för min del helst gå lite lugnare i höst, oavsett. Jag får försöka hitta fokus till rätt ställen, rätt tidpunkt.
 
Det känns för övrigt ovant men helt ok att jobba igen, och det som leg. Ssk i fyra veckor innan ordinarie Huvudhandledartjänst är igång igen. Ombytet är perfekt och jag gillar det!
 
Galet trött i fötterna nu efter jobbet, slängde jag ihop några GI bananpannkakor m hallon och blåbär, och satte mig så i solen en stund. För att få energi och lite syre. Så skönt!
Ska ta mig en promenad bort till rep av Hjälten från Toftasjön om en liten stund. Premiär på fredag, missa inte den vettja!!!
 
Ska sitta några minuter till.
Blunda. Andas. Bara vara. 
 
Så.....!
Snart redo.
 
❤️

Kommentera här: