Långklänning och amerikanska södern

 
I mitt stilla sinne tänkte jag nog att jag åtminstone skulle sova till klockan ringde halv 7, lagom i tid för fix innan skjuts av dottern.
Har semester i dagarna två, men vaknade klarvaken 05...lite onödigt kan tyckas!
Gick dock upp och la mig och mitt värkande bäcken på golfbollen och katten som sällskap på mig....
Läste, tog en långdusch och inväntade morgonstart för hon som var föremålet för min väckning:-)
 
Nåja.
Sitter så, efter 40 minuters försening, på väg med tåg till vår vackra huvudstad.
Det ska bli festligheter för mannen och mig medan mormor och morfar får äran att umgås med min unge lite. Och hon med de!!
 
Det blev Mia på Grötö igår, så tänkte se Jills veranda på play men nån vidare mottagning kan inte SJ heller förmedla visst (här räcker jag ut tungan men det syns ju inte)!
 
Får under morgondagen komma med bildbevis på min utstyrsel ikväll; långklänning och höga klackar, hör inte precis till vanligheterna när det gäller mig. Ganska kul att få klä upp sig så någon gång. Hoppas på trevlig kväll med god mat och skön hotellsäng, hotellfrulle och kul människor.
 
Nytt försök med Jill...
kanske har amerikanska södern förstört möjligheten att kolla pga synden att va homosexuell, vem vet:-)?
 
pöss!

Kommentera här: