I fyra hörn..!

 
Sovmorgon, så gudomligt skönt!
Att få sova tills man vaknar av sig själv är ju så lyxigt och det unnade jag mig idag.
Lugn frulle med två koppar kaffe, prat och utan stress.
Påskbuffe a la min mamma- typ det bästa som finns!!! Oj vad gott med Jansson, ägg, mangosallad, skinka och hembakat bröd...
Mätt så magen står i fyra hörn efter detta:-)!!
Är så glad att de är pigga och krya, så gott att ha de!
 
Städat till Bo Kaspers och gjort min sjukgymnastik, och har nu landat på min hårda, goda vän golfbollen!
Får slänga bort vår söta (men ofantligt tröga) katt Tusse femtioelva ggr då han vill kliva upp på mig när jag ligger på bollen och det är INTE skönt. 
 
Ikväll blir det lugnt.
Alla hemma.
Film på Tv, kanske ett glas rödtjut.
Och jo, Tusse i knät.
Behaglig långfredag.
 
Pöss o god kväll!
 
❤️

Kommentera här: