Som balsam!

Jag har samlat massor av energi av goda kvällar!!!!
Goda dagar förvisso, men hysteriska...
Så gårdagen åkte vi till ett mysigt ställe för att tacka av en kär kollega, äta gott och va tillsammans. Det blev tårögt och höga skratt, fniss och allvar - som en god kväll ska vara!
Och jag hoppas att min fina kollega var varm i hjärtat när hon åkte hem- det är hon verkligen värd!!!
 
Efter en lätt hysterisk dag så är jag nu varm i hjärta, själ och sinne efter en fantastisk konsert med Helen Sjöholm och hennes band, ett gäng otroligt kompetenta musiker!
Denna sångerska är verkligen galet bra!
Hon sjunger ALLA genrer med samma självklarhet och skarpa musikalitet....
Ja, herregud vad bra! Vilken kväll!!!!!
 
Jag kommer att sova gott i natt.
Jag är full av själslig värme efter denna balsamkonsert!!!!
 

Kommentera här: