En förklaring.

 
Jag har varit sjukt trött i veckan.
Jag har vid uppstigning längtat till kvällen så att jag får sova igen, och energin har varit låg men pressen hög. 
En dålig ekvation.
 
Precis som de flesta kvällar var jag igår galet trött, la mig tidigt och somnade en stund innan bristande andning väckte mig.
Suttit uppe ett par timmar, inhalerat och trodde att jag fick ovanligt kännbara biverkningar av medicinen. Blev så matt o darrig...
Det var viss feber, upptäckte jag idag.
Ungefär som alla har just nu alltså.
 
Ingefära, citron o honung i varmt vatten får det bli ett gediget intag av alltså!
Känns ändå ok att få förklaring till min galna trötthet. Mer förståeligt.
Kanske inte bara mörkret som drar ner mig.
Brukar inte vara depressiv. Låg och trött men inte deprimerad. 
Det är mer dagar av övergående karaktär liksom.
Och en ständig längtan till värme, sol, en stor isvatten ute i solstolen, mer energi och ork.....!
Jag har aldrig varit en älskare av höst och vinter.
Inte vad jag kan minnas i alla fall.
 
Så dags att inta kopp nr 2 med ovan nämnda innehåll.
Sen en stunds sov, innan jag måste ta mig till jobbet för att förbereda inför morgondagenS yrkeshandledning och halvtidsbedömningar...Jag vet....det är inte att rekommendera.
Det ska bli kortvarigt, och jag ska bil resten av dagen!
 
kram❤
 

Kommentera här: