Undantag.

 
En ovanlig kväll igår.
Hela familjen samlad hemma, vilket för oss vuxna kändes nästan högtidligt.
En lördagkväll! 
Härligt!
Åt tillsammans, både mat och godis, satt tillsammans och kollade film och småpratade.
En välbehövlig kväll.
 
Kungsgran inköptes och kläddes och huset pyntades, eftersom barnen splittras i veckan så vi får njuta av det härligt bonnagranna lite längre:-)
I vanliga fall gillar jag att inte ha för mycket saker omkring mig men vid jul gör jag ett undantag.
Det som annars skulle stört mitt estetiska sinne gör det bara glatt i juletid, med olika färger i granen och lite änglar och rundkindade tomtar på bänkar och fönster. Tomtarna måste dock se snälla och goa ut!
 
Lika mysigt som det är att ta upp det - lika skönt är det att packa ner det vid knut igen dock!
Men nu ska jag njuta av allt bling bling ett tag❤️.

Kommentera här: