Längtan, smolk o helgfix.

 
Även om nu inte hela bilden ville komma med så menar jag det ändå...En God Jul till er från oss alla!
Jag längtar just nu galet mycket efter lite ledigt, efter julhelg med min fantastiska familj (alla inkluderade!), sång och musik, mat och prat och sköna stunder. 
Efter bara själva ledigheten, och att få tid med mannen i mitt liv.
 
Viss smolk finns det, som gör njutningen lite mindre, men kanske blir det bättre än vad onda aningar säger. Kanske blir det bra som oxå ökar på välbefinnandet allt eftersom...
Jag hoppas och ber till stjärnorna om det.
Om frid i själ och hjärta.
Om kärlek i massor så det rinner över.
Om välbehag.
 
Först ett par jobbpass kvar, umgänge med goa gamla vänner, julmatsjox och lite Städning, lite motion, lite kökskoll och lite julmusik i högtalarna.
Det blir nog bra!
 
Kram Joey ❤️🎅

Kommentera här: