Bilvila.

I bilen efter en lång dag på jobbet.
Sitter stilla i en stillastående bil.
Är galet trött!
Lyssnar på P4, softar och sorterar dagen.
Mycket olika sysslor och hjärnengagerande utmed dagen.
Sagt adjö till några studenter som gjort sitt sista pass.

Samlar ihop mig lite inför kvällens skrattfika med goda vänner och roliga bekanter.
Just nu ett trött motstånd men ska gå dit ändå.
Vet att det är bra och energigivande och väldigt trevligt väl där:-)!!
Familjen överlever nog dessutom utan mig.
Kanske till och med skönt att slippa mig en stund:-)?

Klassisk musik P1.
Opera.
Ibland rensar det hjärnan än bättre.

Ett rep hade definitivt gjort det!
Fått varenda cell vaken och sprallig.
Pianot får sig nog en omgång senare.
Och stämbanden.
För att uttrycka mig.
Ge ut av min röst och få påfyllda cellförråd på köpet.

Först en kaffe.
Nåt gott.
Samtal och kanske en smula fniss?

Kram❤

Kommentera här: