Rent, gott och fredagsmys

Idag hade målaren tagit bort allt papper från golven...så när jag kom hem vid 5 städade jag som en besatt och sjöng med dammtrasan, dammsugaren och svabben....nu är det rent och doftar gott i min lägenhet...Oh la la, så skönt!!! Så, välkommen fredag.

Mycket denna dag med mycket samtal, reflektioner, tankar om utveckling av studenttänk...lunch med min kärlek på jobbet, lite handledning i praktiska göromål...en bra och kreativ dag!
På nåt sätt får jag energi när det varit full speta, i alla fall för en stund som resulterade i ett rent hem.
Chili con carne är på spisen, älskelsen i duschen och snart är det mat och fredagsmys som gäller.
Bara hon och jag.
Inte alls tokigt♥!!!!

Gårdagen var också en aktiv dag på universitetet, och på kvällen underbart god mat på Piazzo Teatro. Mycket gott, serviceminded personal och gott vin...jag säger bara det att deras chokladfondant går inte av för hackor. Jisses vad gott! Fick ligga på rygg när jag skulle sova på grund av all mat:-)

Tända ljus, mat och min dotters sällskap...
God spis på er!

Johanna



Kommentera här: