Nymålat & Omelett







Vaknade runt halv 6 men insåg att det faktiskt var lördag....!
Härligt att blunda igen och slumra lite till och från till strax efter 7, hämta tidningen och en kopp kaffe för att läsa och njuta första kaffet i sängen.
Långdusch, omelett med parmaskinka och ost serverad på älskelsens säng, mysig pratstund och skön morgon.
Tog mig en promenad i ett litet blåsigt väder till stan, handlade äntligen blommor till balkongen nu när den blivit nymålad och det liksom är lönt. Mysigt!
Nu blir det helt klart roligare att gå ut där:-)

Om en stund är det dags för lite käk på Akropolis med paranteserna, ska bli mysigt.
Vi firar lite moders dag idag, eftersom det är full rulle med dansuppvisning i morgon från halv 10 på dagen.
Tack lilla mamma för att du finns!
Tack för att du ställer upp och är världens bästa mormor!
Utan dig och pappsen hade livet varit betydligt svårare, ni är guld värda♥!

Drömt arbetsmodell i natt...bearbetar lite saker i mitt huvud, som ska ta form och mynna ut i, förhoppningsvis, något klokt tilll slut. Spännande med idéer som poppar upp efter många samtal med min Pärla, där jag vänder och vrider på problem som förhoppningsvis ska bli lösningar. Tack för inspirationen min älsk!

Tänker på hans dag idag, där de busar med en polare som ska gifta sig.
Verkar farligt att gifta sig....:-) Hoppas han blir nöjd och glad när han vant sig vid sin läderutstyrsel!!

Kram och god Lördag!

Johanna

Kommentera här: