Ledigt & Gott



Ledig dag, väääääldigt härligt så här en vardag.

Långmorgon, låg och läste 1½ timma medan dottern snusade gott.
Ägg & baconfrulle innan shopping på stan där cykelhjälm skulle inhandlas till dottern (jo, vi hittade en!) samt lite rea- och ickereaköp på några tröjor och leggings till lilldamen.

Hon är just nu i baktagen.
Min lillstora älskelse alltså.
Improvisation med crunchy och blockchoklad...oj, oj, oj så gott!
GI? Nja, knappast va!!!
Om jag dricker en satans massa kaffe så kanske det ändå blir bra, det sägs vara bra för förbränningen....;-)
Jag tror att det skulle kategoriseras som att ljuga för sig själv...

Ska packa ihop lite pryttlar inför umgänge med mannen i mitt liv och hans bönor.
Och låtsas att det är lördag, för det får vara min lördag idag när jag jobbar fre-ti.
Går ju bra det också!
Faktum är att det är välidgt kul att vara igång att jobba igen.
Det är skönt att vara ledig i lunket, men det är också ett väldigt inspirerande jobb jag har!
Just nu jobbar jag som syrra, studenterna är få så här års nämligen!

Pöss och kram och God helg!

Johanna


Kommentarer:

1 Modern:

skriven

Hoppas det blir en bra jobbhelg!

Kram

2 Johanna:

skriven

Duktig du är kära mor som kan kommentera:-) pöss

Kommentera här: