Inte så glad som jag ser ut....:-)



Inte just nu i alla fall. Just nu ser jag nog skrynklig och småsur ut!
När räkningarna ska skickas, efter att jag igår hade strul med att komma ut på Internet. Satte på datorn när jag kom hem i eftermiddag och fick ringa supporten för att få igång den...NU VET JAG VAD RESETKNAPPEN SITTER!!!!! Enkelt avhjälpt med en del energi som lades i onödan på lätt ilska över internet. Eller obefintligt sådant.

Och så nu...oh la la, tänkte jag....går väl lätt som en jäkla plätt att betala räkningarna när musiken från Spotify låter så vacker....men nähä!!!
Då strular hembanken med att kunna godkänna alla räkningar när jag ska skicka iväg dem....
Försökt typ 10 ggr och har snart en hjärnblödning....

För tillfället skiter jag således i det. Tar min bil, min kodbox och min räkningshög till kärleken. För att samla energi, avlastas från min ilska och försöker igen....

Hej hopp!

JOhanna

Kommentarer:

1 Eva:

skriven

..men det var ett superfint kort som man BLIR glad av.

2 Erika/Pitbull:):

skriven

Du lät glad i telefonen och ni verkade ha helgalen där!!! Puss.'

Ps: Fiiiiin Bild!!

3 Johanna:

skriven

BAra liiiiite galna e vi:-)!!



Och tack för komplimangerna!!!



JOhanna

4 Mille:

skriven

Gud vad fin bild på dig.....

Du är för jäkla skööön!!

Kramiz Mille

Kommentera här: