Choklad & kaffe



Vilken trötthet i min lekamen och knopp idag när klockan ringde. Asade mig såklart upp, tog en dusch för att sen väcka älskelsen. Igår kände jag mig lite piggare, tyckte jag, men fick bakslag idag.
En väldigt skön sak med den här veckan är att jag fått goda morgnar med Frida, pratat en hel massa vid frukosten och hunnit avhandla de mesta av ämnen. Underbart!

Inget skrapande av bilrutor idag, körde i normal hastighet a la Johanna till skolan för avlämning av härlig tjej. Hem igen och lade mig direkt, sovit fram till nu - klockan är 10, och först nu avnjuter jag också min första kopp kaffe för dagen tillsammans med underbar choklad!!!! Tack Pitbull, du vet precis vad en klentarm som jag blir piggare av:-)!

Lyssnar just nu på KT Tunstall, fått till mig av Frida, och gillar det. En ung, lite kaxigt sjungande tjej. Skönt med lite uppstuds i juste proportioner!

Tänkte pigga på mig nu, läsa bok i sängen och lyssna god musik, fylla på min kaffekopp och mitt chokladintag...

Längtar så...Få vila hos, kramas av och njuta av att ha varann. Fredagsmys hos Pärlan är tanken, Pizza och Idol med tre härliga tjejer och att bara vara...! Ja tack ♥!

God dag till er.

Kramiz Johanna

Kommentera här: