En dag....



Fina checkar jag fick av min älskelse igår...<3. Tack finis!

Ibland händer saker man inte tror ska hända.
Det dyker upp, oväntat, och i mitt fall vore det typiskt att inte hoppa på tåget utan att istället skjuta bort det på grund av viss rädsla, eller någon slags Jante som står och predikar att jag inte borde, att inte ska väl jag....
Men ibland händer saker man inte tror ska hända.
Ibland känner jag att jo, tåget kanske bara står stilla för ett ögonblick...och hoppar jag då inte på det så kanske jag missar det helt? Det far iväg, och möjligheten att upptäcka hur det faktiskt var ombord skulle gå förlorad.

Jag vill inte missa det tåget.
Jag vill inte klippa mina vingar.
Jag vill stå på klippan, fälla ut vingarna och kasta mig ut....
Jag vill ta vara på livet som vi har en enda gång. Något mer än detta får vi, så vitt vi vet, inte.
Det är nu livet är här.

Och jag vill leva det livet nu.

God natt i natten.
Himlen är vacker ikväll...!

Kommentera här: