Odens korp. Jo, det har man sett till i so...

dsc02192 (MMS)

Odens korp. Jo, det har man sett till i sommar i Tors hammare. Nu är det oxå runt min nacke. Tack mor och far:-)! Vaknade m halsont och förkylning. Aloespray o nina kära Fishermen's friend har varit räddningen idag. Jag har nämligen inte varken tid eller just att va sjuk nu. Semestern hägrar. Onsdag natt jobbar jag sista passet på över 4 veckor! Och på fredag blir jag bortrövad över helgen, klart jag ska va pigg då. Ska bli pigg med ett glas vin på stan ikväll o älskade vänner<. Bättre än någon medicin i världen! Samlar kraft i solen. Känner målarfärgsdoft från grannens målade balkongfönster. Ska bli målat även här, härligt! Snart dags för dusch och en näve jordnötter...kanske inte precis samtidigt dock...tånaglarna ska få sig lite färg i väntan på balkongen:-). Ha en skön kväll. Johanna

Kommentera här: