Så ystert och alldeles, alldeles underbart!

(null)

Vilken ljuvlig kväll det blev, med idel sköna kvinnor! Kollegor som varit instängda från grönbete under lång tid släpptes nu ut. Ut från isoleringen, till friheten…!
Så ystert och alldeles, alldeles underbart!
Vädret bjöd ju också verkligen på sig. Det blev en ljummen sommarkväll, som ville oss väl där vi satt och där vi dansade.

Kvällen kändes så ljus och hoppfull, och jag hoppas så innerligt att det ska få vara så nu. Att det inte blir mer tokutbrott, utan att det får vara lugnt. Vi behöver det så väl. 

(null)

God tallrik beställdes från Munges, en perfekt och lagom kombo. Till dessert fick vi någon god pannacotta, och så hade vi snacks och godis som jag barnkalasriktigt och coronaanpassat hade hällt upp i pappersmuggar.

(null)

Lisbeth, Carina, Malin och Anna.

(null)

Before party.

(null)

Jennifer, Yvonne och Stina.

(null)

Jeanette, nyfyllda 40-åringen Josefine och Lisa.

(null)

Maria.

(null)

(null)

(null)

Anna & Lisa

(null)

Tur att jag tänkte om…
Hade först skor med klack men bytte till mina sneakers innan festligheterna började. Tur var det annars hade jag inte kunnat röra mig idag.
Har ändå ont från nacke till fötterna, av dans och spring med lite rödtjut i kroppen. 
Men så värt!
Jag har världens bästa kollegor!!

Om en stund ska vi ta en kaffe och macka, mannen och jag, för att ta itu med utrensning och städning av råttpåverkade saker i källaren.
Finns roligare lördagsuppdrag men nu kör vi!

Kram ❤️
Johanna 

Kommentera här: