Falla ut och sedan tillbaka.

(null)

För två år sedan på dagen, sprang en lycklig och frihetstörstande Frida-Hedvig ut från Lilla Akademien. Det var en fantastisk dag och vecka verkligen, både förberedelserna med festen i stockholm och sen en ännu större fest här hemma några dagar senare. 
Så mycket härliga människor och så mycket glädje!

(null)

Här med sina bröder, Dante och Dennis, som var med uppe i hufvudstaden. Vilken dag!

(null)

Och så skön dagsfest på tolv timmar i vår trädgård, i perfekt väder med lika härliga människor. De där minnena som lockar fram sköna, glada känslor gör mig alldeles varm. Så fint att se tillbaka på de där dagarna.

(null)

Min mamma och jag. 

(null)

Och min pappa i Frida-Hedvigs studentmössa. 

(null)

Det här hänget är ju så mysigt.
När folk sprider ut sig överallt och hänger med varandra. Högst trivsamt!

(null)

(null)

Fridis, brorsan Johan och jag i Sthlm.

(null)

Och så igår, på Simons student, så blev det också massa syskonkärlek på andra hållet i vår lite brokiga familj. Fridis är rik på syskon och jag på barn även om jag inte burit de alla!
Det är så fint att se människor falla in, sedan falla ut för ett tag för att komma tillbaka och hitta kärnan hos varandra igen. Älskar att se det, att få vara en del av det. 
Älskar dessa människor!

(null)

Och den här mannen älskar jag!

(null)

Lite trött var jag allt när klockan ringde i morse. Sovit skralt, då jag nu försöker hålla uppe med långtidsantibiotikan ett par veckor. Måste hela min mage, men då blir det istället hostigt på nätterna. Hoppas det håller, så att jag inte behöver välja.

I alla fall. Det var ganska lätt att gå upp ändå idag. Fem timmars jobb före fyra veckors semester. Jojomen!

Och ikväll är det dags för ännu en studentskiva! Imorgon kan jag vila!

Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: