En av de härligaste dagarna.

(null)

Har vinkat till glada studenter idag, när jag ställt mig på balkongen i mina små pauser. 
Det är fortfarande en av de härligaste dagarna i livet, när jag själv tog men framförallt när min dotter tog studenten. Jag var fylld av glädje och hopp inför framtiden på något sätt, glad för alla människor som kom och gratulerade, för sången och skålarna. Glad för min unges skull, för hennes frihetskänsla och hopp om annat.
Hoppas att de som nu firar ändå får fantastiska dagar, att de också är uppfyllda av allt som är. Så att de kan ta fram det från minnenas vind, sedan, lite längre fram.

(null)

Ett styrkepass och en promenad runt Trummen i ljuvligt väder. Vet att det blir snålt med motion ett par dagar framöver, då vi istället ska på studentuppvaktningar. Roligt att få delta lite från sidan för att fira fina unga vuxna människor.

(null)

(null)

Överblommade maskrosor är ju vackra…! 
Som spökblommor, skira och nästan genomskinliga.

(null)

En dusch, en stunds bok.
Högrevsburgare och smashad färskpotatis i ugn med riven ost på, det ska bli middagsfixet om en stund. 
Sedan inväntar jag en älskad unge som ska komma hem för ett litet tag. Det är livet!

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: