Sniffa lite vettja!

(null)

Behövde lite skönhet och glitter idag, för att känna att det liksom pågår ett liv där utanför jobbet. En runda på stan för väskinköp (då min nuvarande gick och dog), ny sminknecessär (den gamla fick min älskade unge i flytten) och så blev det glasnudelsallad från OAS. Det och ett glas rödtjut. Som för övrigt också inhandlades idag. Ett, för mig, nytt ekologiskt vin. Inte så dumt, kanske något strävt och inte så chokladigt som jag gillar men inte ont!

(null)

Oas är väldigt hemtrevligt tycker jag, med sin sköna inredning och fina färger. Konstigt att inte min egen unge jobbar där nu, men förhoppningsvis har hon snart ett jobb i nya staden Malmö. Håller tummar och tår.

(null)

(null)

Nya väskan.
Doftar ljuvligt av läder. Köpte den på Hugo Muhrs, en riktig väskaffär som också har plånböcker och handskar men mest väskor. Gillar specialbutiker som liksom tillhandahåller det de tänkt, utan utsvävningar och lockelser åt alla håll. Dessutom doftar det magiskt...gå dit och sniffa lite vettja!
 
(null)

Stänger datorn för nu.
Läst igenom igen. Skickat till få utvalda, för att få konstruktiv kritik. Vet att dottern är min mest ärliga kritiker, det är bra och det är läskigt. Fått tips på förlag, och läst lite i tidningen Skriva på Readly (väldigt bra tidning) för tips och tricks. 

(null)

Klockan 06:50 i morse tog jag denna bild. Älskar min skinnkavaj! Perfekt för höstdagar när luften är hög och fin.

Nu blir det lite läsning i nya boken av Nina Wähä, Testamente. Efter bara några sidor känner jag att yes, detta blir nog bra!

Kramen Joey ❤️

Kommentera här: