Marinerad.

(null)

En alldeles ljuvlig dag!
En förmiddagskaffe med vännerna på landet, lite positiva nyheter för dem som haft mycket uppförslut. Otroligt glad för deras skull!! 
Nu vänder det. Nu vill Moder Jord väl. Nu blir det lite nedförslut och lättare dagar, som de så väl behöver. 

(null)

Eftermiddagen och kvällen tillbringades hos vännen AK med våra "gemensamma" barn och pojk- och flickvänner, fruar, sambo och barn. 
Blev firad och blev så rörd.
Att alla äntligen är samlade igen, efter att ha varit på olika håll i flera månader. Rumpkick och fothälsning i coronatider istället för kramar. Det gör ont att inte få krama mina nära och kära. På riktigt. 

(null)

Dante, bonussonen som numera bor i Köpenhamn. Så, så efterlängtad. 

(null)

Birgitte, min käre sambo och AK.

(null)

Dennis, AK, Oscar och Frida-Hedvig.

(null)

Oscar, Frida-Hedvig och Birgitte.

(null)

Kamilla (som är lätt gravid och ska ha barn nr 2 med äldste bonussonen Dennis) Birgitte och Dante.

Vin, bubbel, god mat och fika.
Prat, skratt och fint umgänge.
Jag tänker ofta att jag är rik. Rik då jag har så stor familj, fina barn och härliga vänner. 
Så tacksam!

Att fylla femtio är väldigt härligt också. Firad liksom lite hela tiden. Kanske mindre bra att marineras av bubbel och rödvin men jag fyller bara femtio en gång. Eller ett år kanske:-)

Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: