Tagit vara på tillfället.

(null)

Tre generationer kvinnor.
Min dotter, jag och min mamma. 
20, snart 50 och på det 82:a året.
Älskar de där till höger och vänster om mig!

(null)

(null)

De här två.
Min pappa och min älskade unge. Som har nåt speciellt ihop. Ett fint band.

(null)

Köpte tårta på Toftastrand, och fick den extra fint pimpad av en vän som jobbar där...sååå fint och så mycket kärlek. Tack❤️
Otroligt god är denna passions- och chokladmoussetårta dessutom!

(null)

Nästan alla barn hemma! 
Stackars äldsta bonusdottern fick hålla sig hemma pga sjuka men fyra av fem är inte så dumt ändå.  
Chili sin carne med nybakade grötbullar och creme fraiche, och så magisk tårta. 
En skål i skumpa och alkoholfri cider.
Skratt, prat. 

(null)

(null)

Nu har vi firat klart så nu blir det lite paus i fixande. Så härligt att få fira och ha festligheter, och få känna LIV.

Tänker som så att det alltid är värt att fira, allt som går att fira. Så länge en kan och orkar. De små och de stora tillfällena. 
Det har vi verkligen gjort i helgen. Tagit vara på tillfället.

Kram och var rädda om er i blåsandet!
❤️
/Joey 

Kommentera här: