Inte hela sanningen.

(null)

Vaknade lugnare. Snällare. O-ilsk.
Vet ej riktigt varför gårdagen var som den var.
Kände frustration över att jag inte tränat eftersom jag varit förkyld och hängig.
Vill utveckla, bli starkare.
Vill må ok, träna, promenera och göra det jag VILL utan att kroppen ska stöna högt.
Kanske är det inte hela sanningen, varför dagen var upp och ner. Kanske var den bara det. Utan anledning. Kanske var jag bara på mindre skönt humör. 

Nåja. 
Jag vilar idag också från träning.
Förkyld men piggare i kroppen, så imorgon får det nog bli ett pass även om det kanske inte blir fullt ut.

Fick en present av min kära mor då hon lånat min bil....så söt! Visst är det väl chili....? Jag är ingen trädgårdsmästare som ni hör. 

(null)

En ny favorit att lyssna till är Haley Reinhart.
Så jäkla skön, cool, skör, svulstig röst. Allt på samma gång. Hon leker med rösten på ett fantastiskt sätt. 
När jag sätter på musik som kollegan gillar så ser jag hennes huvud bakom skärmen som då gungar i takt. Då vet jag att det går hem.

I perioder behöver jag musik på jobbet.
Det har varit tämligen stökiga veckor, med strykningar och avbokningar, på och av i en strid ström. Så oerhört tillfredsställande när det går att lösa på ett bra sätt och så galet frustrerande när lösningen blir plan b. 
Så är livet.

Hade cravings på stuvade makaroner och köttbullar, så det fick det bli till middag.
Haricots verts och ketchup till. Så gott ibland!

Nu tredje avsnittet av The Act som jag fick rekommenderat av en läsare här. 
Den är byggd på en sann historia om en mor som knutit sin dotter till sig genom att tillskriva henne förfärliga sjukdomar.
Väntar med spänning på fortsättningen!

Kram ❤️ Joey

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Guy va gottmed stuvade makaroner😀

Svar: Ja!!! Så gott:-)
Johanna Roth

Kommentera här: