Visst gillar du detta...?!

(null)

Lite ändrade planer i eftermiddag gjorde att jag fick ha inskrivningsmottagningen.
Där träffar en patienter inför operation och ger de information och skriver in, kollar så allt är fixat. Innan de kommer till oss så träffar de också sjukgymnast, arbetsterapeut och narkosläkare för ytterligare information och bedömning.
En rolig eftermiddag i vilket fall som helst:-)!

(null)

Idag har vi fått planterat i våra "lådor" i cortenstål. De gillar nog regnet.

(null)

(null)

Känt mig piggare igen.
Sov gott inatt, och vaknade liksom starkare.
Efter lång dag tog jag ett tabata-träningspass hemma i äldsta bonusdotterns gamla rum, numera målar- och träningsrum. Och också sambons pilla-med-stereo-rum typ.
Över 18 minuter idag....tjoho!
Kroppen min, visst vill du detta?
Visst gillar du träningen jag utmanar dig med?
Och du kommer att bli stark, inte sant?

Go kväll!
Kram Johanna❤️

Kommentera här: