Nya kläder & oro.

(null)

Idag fick vi vår fina stol tillbaka, i nya kläder!
En mycket skön och vilsam plats att sitta i när en pratar i telefon. Ni vet, de där långa samtalen med min älskade unge. 
Då sitter jag där och gungar. Ägnar mig åt prat och lyssnande. Då när jag har ro. 
En prat-gungstol helt enkelt.
I iordninggjorda målar-gästrummet typ.

(null)

(null)

När vi kom hem igår så blommade prydnadsaplarna i trädgården. 
Det är nog det finaste jag vet.
Nu är ju alla trädgårdar liksom magiska!

(null)

(null)

(null)

Sen i morse har jag okul hosta. Gått från kli till rethosta och nu begynnande rosselhosta.
Blir orolig onekligen. 
Rädd att det är nåt som ska trappas upp. Vill verkligen få må bra varaktigt. 
Så pigg som jag varit sista tiden, faktiskt några veckor ju...det har varit SÅ himmelskt ljuvligt. 
Att orka träna, träffa vänner, hitta på grejer. Orka vara uppe till normal tid för att gå upp så tidigt som jag gör....

Tränade efter jobbet. Tänkte att antingen bryter nåt ut eller så går det tillbaka lite. 
Hoppas, hoppas att kroppen säger Fuck you till basselusker och Hej och välkommen må-bra-känsla!
Det hade hänt lite på gymmet, nya redskap och lite fiffiga lösningar. Fint!

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: