Vi kan väl vara vänner, du och jag...?

(null)

En promenad i snön. En stilla.
Härlig luft och stilla snöflingor.
Varm med termobyxor, kepa och halsduk.
Musik i öronen.
En röd ros till farmors grav.

(null)

(null)

Funderar på vad som händer i min kropp.
Nu efter några dagar utan antibiotika så rosslar jag mer igen, och bihålorna är åter täppta. Låter plåtiga. Instängda. Är lite seg i kroppen. I låren som jag alltid känner det i.
Önskar att det ska gå tillbaka, inte utveckla någon mer infektion.
Önskar att lung- och infektionsmottagningen kan prata ihop sig och komma överens om fortsatt plan, behandling. Hoppas på svar i nästa vecka...och att lungsen håller sig i schack tills planen finns.
Fan. Det räcker nu. 
Kära lilla kropp, kom igen.
Vi kan väl va vänner, du och jag...?

(null)

(null)

Kollar andra avsnittet av August.
Också en otroligt välgjord miniserie precis som Gustav den III. Rekommenderas!!

Snart dags för kaffe.
Lite läsning.
Lite vila.
Kvällen blir lugn, med god mat med mannen.
Tidigt i säng då det är dags för Sthlm imorgon.

God fredag!
Kram Johanna ❤️

Kommentera här: