Vila och styra min dag.

(null)

Det blev långfrulle efter sovmorgon.
Fika och prat med fina vännen Connie.
Kola- och knäckkok. 
Känslan att vara ledig idag var som en befrielse nästan. Känner att det nog får bli lite mer regelbundenhet i lediga fredagar för att jag ska känna lusten till jobbet. 
Få tiden att vila, styra min dag och göra det jag känner för. Så värdefullt.

(null)

Både knäcken och kolan är klar, inslagen och provsmakad. Riktigt gott onekligen.

(null)

Efter kolafix gick jag till gymmet där jag fick vara för mig själv tills det var dags att stretcha. Också väldigt skönt att få vara där själv, och köra ett bra pass. Med P3 Historia i öronen. 

(null)

Lyssnat på Spotify även idag och fick då listan för vad jag lyssnat på mest detta år. 
Rätt kul statistik tycker jag.

Skrivit en del även idag. 
Hundra sidor min historia, mitt liv och perspektiv. Som terapi att formulera det jag vill få ner, få ur mig. Blir så på riktigt, så tydligt när det kommer ut svart på vitt.
Lite läskigt men bra.

❤️


Kommentera här: