Tyngre har jag burit.

(null)

En ska inte va för glad eller kaxig liksom.
I natt har jag hostat som en tok, inhalerat och tagit stark hostmedicin när jag blev för arg över icke-sömn och astmasatan.
Känt att nån virus varit i antågande, varit tröttare än vanligt. Så, ja...inte läge att trappa ner något alls just nu. Kanske kommer det inte att gå men så småningom ska jag ge det en chans ändå. 
Men va fasen. Det går över.
Ett virus. Tyngre har jag burit.

Har gått på stan med min käre far efter jobbet. Vår årliga shoppingtur och en fikastund som sig bör.  
En fin tradition.

(null)

Honungsvatten och Expeditionen, sista avsnittet. Vilka jäkla pannben en del har!
Häftigt att se viljan och beslutsamheten.
Imponerande verkligen.

Imorgon är det lucia och jag ska upp tiiiidigt. Hoppas hostan slänger sig i väggen och att kittel i halsen hälsar hem för imorgon ska jag sjunga. Så det så.

❤️

Kommentera här: