Sannerligen en lisa för själen.

(null)

Jag har lyssnat in mig på Deportees lite grann inför kvällen. Har tyckt att det var gött gung, lite så där härligt suggestivt med sköna melodier och bra kör. Live slog dem mig med kraft och jag dansade sittandes i stolen på stadens fina gamla teater.
En sån upplevelse! Så jäkla bra!!
Trummisen var fantastiskt, allt stämde så bra för mig och mitt inre liv liksom.
Esther som var förband och också basist m.m i bandet var också grymt bra!
En lisa för själen sannerligen.

(null)

(null)

Lite förhäng i hembaren på söder fick det bli med våra vänner från Karlshamn. Så skönt och avslappnat häng.
Vi åt ute innan konserten, också gott men liksom stressigt då de hade strulat med vår beställning. Maten kom 19 och konserten började 19:30 så moules frittes har inte intagits fortare till denna lekamen tidigare.

(null)

Ljuvliga amaryllis och eukalyptus fick vi idag också. Stod och höll i det på Coop men kände att det skulle bli knöligt att få hem när matkassen var tung. Så perfekt att de liksom kände det på sig, våra vänner, och fyllde hemmet med dessa vackra blommor.

Nu ska jag sova, uppfylld av go musik och mysig dag.

❤️

Kommentera här: