I morgon är en annan dag.

(null)
En bild från igår, söndag.
Stan är lugn, trots öppet i butikerna.
Människor fikar. Flanerar. Liksom är. 
Köpt mig två kepsar, som är det enda i huvudbonadsväg jag kan ha med mitt lilla knappnål till huvud (som dottern brukar säga).
Tappat bort min favoritkepa, och tänker att det är piffigt att ha en inför vintern. Eller två, när jag nu råkade hitta just det.
(null)

(null)

(null)
Efter shopping blev det så kaffe för oss, vännen Connie och jag.
Sjönk ner i fåtöljerna på Espresso house.
En skön stund efter långpromenad för min del. Och långläsning. Och lite shopping då. 
(null)
Haft en vidrig natt faktiskt...
Trodde att det var slut på det. Inte haft sån natt sen lunginflammationen. Suttit uppe, haft förfärlig rosselhosta och mycket slem i bihålorna. Inhalerat, pep-flöjtat, inhalerat igen.
Somnade vid 05 i morse, och meddelade då min goa kollega och även chefen att nej, klockan 07 blir det ingen jobbstart.
Var på jobbet halv 11. Sov till kvart över 9, så några timmars sömn fick jag.
Försöker tänka positivt.
Att det nu måste vända på riktigt.
Att jag ska få ett samtal med öron- näsa- halsläkare som kanske lyssnar. Förstår. Har en god ide. Att jag är en helhet och att hen nu ser det och utgår från det istället för att isolera näsa från bihålor, och från lungor...
Hoppas så innerligt.
Imorgon är en annan dag!
(null)
Gått bra att jobba dock.
Skönt att kollegan är tillbaka från sin semester.

Njutit hos frissan en stund.
Hårbottenmassage är såååå ljuvligt!
Avslappnande och gott att få sjunka ner där. 
Ta en kaffe och bli ompysslad.

Nu blir det inte många knop.
Lite mat och läsning är planen.
Bra så.

Kram Joey ❤️

Kommentera här: