För fullt huvud.


(null)
Det är sannerligen höst trots att det är väldigt varmt. Ljuset är fortfarande så fint på dagen, varmt och vackert liksom. Enligt väderprognosen ska det vara dimmigt några dagar framöver igen. Som trolskt väder där en nästan kan ana älvorna över sjön.
(null)
Ett par gånger på en vecka har jag fått lyckan att ha henne här, min älskade unge.
Skönt för själen att sitta och prata, köra lite bil, lyssna på musik, äta mat...
Igår blev det vegetarisk lasagne, blev väldigt gott med zucchini, tomat, morötter, keso, ostsås med västerbottenost, chili, vitlök....
(null)
Vi testade tomteglass som liksom var som kall, mjuk lussebulle - gott!
(null)
Ikväll blev det kyckling, kokosmjölk, och lite annat smått och gott.
(null)

Efter träning, yoga och mat blir det soffhäng.
Ett avsnitt av Designated survivor som mannen och jag följer ihop.
Ibland ganska skönt att bara ta in, att bara ta det lugnt efter jobbdag.
Huvudet känns för fullt för att ta in massa nytt. 

God kväll
Johanna ❤️

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Åh, jag gillar allt med jultema! Måste testa glassen =)

2 Nathalie Isaksson:

skriven

Åh, jag gillar allt med jultema! Måste testa glassen =)

Svar: Tycker jag att du ska! Den var riktigt god:-)
Johanna Roth

Kommentera här: