Solrosfält, go helg och laddad.

 
 
 
 
Att få sova ut är verkligen ljuvligt, och att låta kroppen vakna när den vill. Inatt har jag sovit många timmar, och vaknade nöjd. Satte mig länge vid frukostbordet, läste och drack min lilla hälsobrygd. Njutning!
 
Varit på lunch hos paranteserna, gott och mysigt. Tacksam att de är som de är, fina och väldigt bra. Hyfsat krya och pigga också vilket är fantastiskt skönt. 
 
En fin promenad tog jag idag, vid solrosfältet. Gula blommor mot blå himmel är ju nästan magiskt vackert. 
 
Mer film ikväll: The beach med bl.a. DiCaprio. Skruvad som få men jäkligt bra. 
Inte kollat tv en minut denna veckan utan bara valt en film per kväll i helgen, nåt som en själv bestämt och så fokus på den. Rätt skönt! 
 
En ny vecka.
Det går såååå fort. 
Nöjd med härlig, lugn och go helg och laddar inför introduktion med 6 nya studenter imorgon med ny kollega bredvid mig som ska jobba tillsammans med mig. Det blir bra, tror jag!
 
Sov Gott❤️
 
Joey 

Kommentera här: