Smycken & vaccin.

(null)

Älskar ringar, halsband...eller ja, smycken i olika former och stil. Gärna lite fetare ringar. Och i silver eller vitguld, det känns som jag mer. Har alltid gjort.
Den krumeluriga ringen på långfingret har jag fått av mamma och pappa för många år den, och den andra snyggisen fick jag i 50-årspresent från min goda vän, kursare och kollega och hennes man. Älskar den! Armbandet köpte jag av en annan go’ människa, som gör smycken själv. Passade mig bra också!
Hade guld ett litet tag i äldre tonår men nej, det passar mig inte. 

(null)

Idag fick jag min första dos av covid19-vaccin. Kändes nästan högtidligt och lite läskigt på samma gång. Kommer jag att få biverkningar så att jag behöver vara hemma, eller kommer det gå mer eller mindre obemärkt förbi...än så länge känner jag inget, så hoppas jag får fortsätta må bra. Har hållit mig lugn efteråt, tänker att kroppen behöver jobba med det i fred.  
Sett näst sista avsnittet av The Alienist, en så bra serie på Netflix. Snygg och välgjord, med sjukt cool scenografi och kostym. 

(null)

Nu blir det några rader i nya boken av Frida Boisen, Berätta aldrig det här. 

Kram Joey❤️

Kommentera här: