Starka men små.

(null)

Det här är ett vårtecken ju!
Blommor genom asfalten. Starka men små.
Envisa som tränger igenom...!

(null)

Min sambo kan verkligen lägga till realistiska önskningar på inköpslistan:-) 
Det blev ingen sån bok, kan jag upplysa om.

(null)

Dagen har varit bra.
Smärtan i ryggen betydligt bättre, mindre hugg. Tagit tabletter men känner ändå att det lättat....underbart!

Konstigt men kul fix idag då vi installerade ett s.k dikteringsrum på mottagningen. Satt upp skrivbord, stolar, "bullerskärmar", nya datorer och skrivare med god hjälp av kollegor. 
Ibland så roligt med andra uppgifter än de vanliga, som ett fint ombyte liksom.
Blev bättre än jag först tänkte, så hoppas också att det kommer att användas.

(null)

En hyfsat gammal bild på mig.
Kanske från -76 eller nåt sånt när jag fyllde år.
En stund sen således...
Gillade mina gula väggar, strålande som solsken. 

Nu lite vila, matfix.
Blir kycklingpasta med morötter, paprika, fond, creme fraiche och soltorkade tomater.

Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: