Hur svårt ska det va...?!?

(null)

Fick glasmunnen och läppstiftet i julklapp.
Har sneglat på dessa länge, som görs på glasbruket  i Kosta. Tycker de är härliga! 

(null)

Nu har jag jobbat klart för dagen.
Varit väldigt mycket, då framförhållningen med schema kunde varit bättre. Blir hysteriskt de första veckorna efter att det är klart eftersom tiderna ska planeras, besöken före operationsdagen ska in och bokas och det är tight med tid. 
Möte efter det. Och genomläsning av dokument inför förvaltningsmöte i dokumentation både till denna veckan och ledningsmöte veckan efter.
Nu är det klart.
Ska bli lite läsning en stund (i boken med så vackert omslag!).
Kanske ska jag ikläda mig min gosiga pyjamas som jag ärvt av dottern. Skrälla runt lite i raggisar och mjukt tyg.

(null)

Inväntar att lungmottagningen ska ringa imorgon. Efter avslutad antibiotikakur har jag idag blivit rosslig och hostig igen. Känner mig mer täppt i bihålorna också.
Känt mig så pigg några dagar!!!!
Nu får de slå sina huvuden ihop, lungmedicin och infektion, så att jag kan få må varaktigt bättre. Hur svårt ska det va....?!?
Verkar ibland osedvanligt jävla segt.
Helt enkelt.

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: