Har det ofantligt bra.

(null)

En hektisk dag blev det efter att jag var på möte hela förmiddagen, och saker "hopade" sig när jag kom tillbaka.
Kände mig så otroligt trött när jag gick hem, blaskade av mig innan frisörbesök och tänkte att jag helst hade velat lägga mig ner.

(null)

Åkte dock till kvällens värdinna för vinlotteri med jobbet, och är glad för det.
Så mysigt, gott och roligt att sitta och prata, skratta och njuta av goda kollegor.
Tyvärr bidde det ingen vinst för min del men nästa gång...:-)!! Nio flaskor till förstapristagaren - inte illa!

(null)

Anita och Stina (kvällens värdinna).

(null)

Kex, ost och goda tillbehör.

(null)

Fina människor. I ett fantastiskt vackert och hemtrevligt hem!

(null)

(null)

(null)

Vy från frisören.
Skönt att bli ansad, och få lite styr på mitt klimakterie-lockiga hår igen!

Tänker mig nog en nästan ledig fredag.
Behöver lite mer vila för tillfället, så tar knappt halvfart imorgon. Har några grejer jag behöver kolla, men ska sen fixa matinköp och mat inför fredagskvällens mys med vänner.
Ja, jag har det ofantligt bra som kan styra min tid även om de flesta dagar är väldigt långa.

Kram Johanna ❤️

Kommentera här: