Vem vet...? Inte jag.

(null)

Ni som inte sett miniserien om August Strindberg vill jag rekommendera att göra så.
Väldigt välspelad och bra, och hur en än tycker så var han en intressant person med ett tämligen rättframt och udda sätt.
Förstått att serien speglar honom lite för diplomatisk dock, så tänkte att jag nu ska läsa En dåres försvarstal. Kanske blir bilden mer mångfasetterad med flera nyanser av...vad? Rött?

(null)

Fått vackra blommor av mina föräldrar idag, så gulligt. De är helt otroliga, som alltid finns där!
Liksom min käre sambo. När jag nu bryter ihop och är skör finns han där. Som en stadig klippa, och som dessutom får mig att skratta mitt i eländet. 
Alla fina vänner och bekanta som hör av sig...tack!! Det betyder otroligt mycket!

(null)

Skrivit ner allt som diagnostiserats under 2019 plus alla konstiga symtom jag haft och har. Börjat klia mig i huvudet och tänker vidare. Kanske bråkar hormonerna, alltså sköldkörteln med mig? All trötthet, muskelvärk som framförallt kommer när jag tränat, motionerat. Som ett brev på posten har det varit så sen i somras. Plus alla andra märkligheter som min kropp levererat. Eller inte.

Ja vem vet? Inte jag.

Väntar på nästa drag.
Och tar tag i några nya trådar.
Mitt i förlamande trötthet finns ett litet hopp.
En liten gnista som rullar ännu en boll.
Det är MIN kropp.
Jag känner den jäkligt väl efter detta år, och jag vill veta hur den skulle må om den utreds ordentligt och behandlas därefter.
Tänk om den kan bli pigg igen?

Kram Joey❤️

Kommentera här: