Sol, böcker o träning....!

(null)

Solen sken in på vårt rum idag, så otroligt härligt! 
Fick pronto köpa nya läsbrillor då ena skalmen föll av... tur de hade på apoteket.

(null)

God lakrits hade de också, som jag icke kunde motstå...!

(null)

Eftermiddagen tillbringade jag på avdelningen då jag höll i mentorsträff som jag gör en gång per månad. För nyanställda på ortopeden. 
Det är kul att bibehålla lite av handledningen, sen jag helt lade av med "huvudhandlereriet".

(null)

Ett gäng böcker fick jag igen. Som julafton!
Att ha ett gäng så att jag varje gång kan välja efter känsla och ta den som verkar mest lämplig för stunden. En lyx!

(null)

Jag var sugen på ett gympass efter jobbet men lydde min kloka kollega igen.
Tog ett pass med gummiband för hela kroppen och ett yogapass för höfter och ländrygg. Kändes skönt att ändå träna igen.
Kanske bättre än att gymma i det gamla huset där träningslokalen ligger....för nu. Ett tag.
Sakta men säkert hoppas jag att jag kan bygga upp min lilla kropp igen utan att bli sjuk igen.

Nu snart dags för pastagratäng med tomater, grädde, västerbottenost, tonfisk och purjo. Kryddor. Inte dumt.

Go kväll!
Joey❤️

Kommentera här: