Livet som spritter och mästerdetektiven.

(null)

En gammal tavla fick ny plats, som föreställer stockholm. Lite bubblig men fin.

(null)

I helgen konstaterade mannen att jag nog var rätt pigg, där jag dansade runt.
Hög musik, min "danslista" med 80- och 90-talsmusik mest och även lite 70-tal fick lusten och livet att spritta. 
Att ta sig en svängom i köket bara för att en kan, och vill, det är bra för själen tänker jag!

(null)

Att fika med vänner är också en sån sak. 
Som ger näring åt själen.
Så nära att ställa in idag då jag blev otroligt trött efter lunch, men så fort vi sågs, Eva o jag, spratt livet till igen....:-)
Så glad att jag INTE sköt det på framtiden utan gjorde slag i saken. Timmarna for och själen blev varm.

(null)

Fick träffa lille Tusse igår, som låg som klistrad mot mitt ben. Så go!

Nu blir det lite fåtöljhäng.
Husdrömmar och vila.
Fått kallelse till infektion, om fyra veckor.
Hoppas få svar på mina "varför".
Vill träffa mästerdetektiven.

Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: