Hon som kom.

(null)

För nitton år sen, på dagen, så kom hon som gjorde livet som det skulle vara.
Den där lilla i magen.... 
Från den dagen hon kom så blev liksom allt annat oviktigt och tanken kom "vad fasen gjorde jag innan hon fanns"?!

(null)

Min älskade unge!
Denna starkt lysande stjärna i mitt liv!
Så glad att få vara hennes mamma, att jag fått lära mig saker av henne på vägen - med våra olikheter lär vi oss båda att se livet från den andres perspektiv. En utmaning ibland:-)
Hoppas hon blir firad på det sätt hon önskar idag, och får lite glitter på sin dag!

(null)

Lite glitter blev det även på min dag igår, då febern höll sig HELT borta.
Suget på att gå ut i det fantastiska snövädret blev stor och jag lydde frestelsen.
Tror det var bra! 
Skönt och mysigt att få lufsa runt i termobyxor.

(null)

(null)

På hemvägen lyckades jag idag fånga fågel-myllret utanför huset.
Tycker det är coolt när de liksom samlas i trädet och som på en given signal slås fågelmötet av och alla får bråttom...hem?

(null)

Och just det.
Jag var på hemväg från jobbet!
Tjoho för att jobba igen!

Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: