Bättre att skälla ut än bryta ihop...

(null)

Gillar att sitta på fönsterbänken i tvättstugan, eller ligga i dotterns säng när jag pratar med henne. Gungstolen är också bra samtalsställe men den är just nu lite paj.
I tvättstugan är det numer så fritt och skönt, efter att stackars gamla spöket fått ro.
Passar bra för kreativa, filosofiska och fina samtal.
Så igår eftermiddag satt jag där en bra stund bara för att göra just det. Samtala med min älskade dotter.

(null)

Efter att jag varit och lämnat prover i morse så kom blombudet med denna fantastiska bukett och god choklad. Så himla fin överraskning från världens bästa kollegor - tack! Det betyder så mycket!!

(null)

Blek men feberfri sedan igår eftermiddag. 
Infektionsproverna förhöjda men bara måttligt så förmodligen beror denna omgång på virus, en släng av influensan trots vaccin möjligen. Sköldkörteln är i toppform. Vi avvaktar antibiotika och hoppas att det nu är på vändning (och fucking aldrig mer återkommer, och hör sen!!!). 
Så där.
Känns bättre att skälla ut än att bryta ihop.

Jag är rätt trött och svag, men ska ut på en liten promenad i värsta vinterbeklädnaden för att få luft. Få musklerna att börja återhämta sig. Håller febern sig borta är det arbete som gäller imorgon. Längtar dit!

Liksom att få svar. Vill ha en tid till infektion snart så att jag kan få svar, och kanske lägga alla infektioner bakom mig. 
Det längtar jag sannerligen efter!

Kram ❤️ Joey


Kommentera här: