Skulle liksom va kul.

(null)
Försöker vila ögonen på trevliga saker när jag kommer hem (som tex älgen Gösta). 
Vila huvudet efter hysterisk dag, där telefonen ringt direkt när jag lagt på luren, och tusen grejer att fixa där det jag påbörjat blivit flyttat på hela tiden. Jisses! 
Känner mig helt snurrig!
(null)
Ungefär så här känner jag mig...!
(null)
Sitter på sittbänken lite. 
Pratat med dottern som är i lägenhetsletartagen med brorsan sin, kollat på några och har nog en på gång....det drar igång lite organisationstankar i mitt huvud, hur planera och när....varit lugnt och skönt avseende det i faktiskt 1.5 år nu då hon bott fantastiskt bra. Allt har sin tid, så är det ju.
Och allt ordnar sig, så är det ju också även om det faktiskt är väldigt bra med lite planeringsförmåga.
(null)
Soldis ute, lika vackert idag.
Hade tänkt en promenad men jag ska nog va lat ikväll. Laga lite käk, kolla Vår tid är nu. Läsa.

Inväntar min CT på onsdag, ser liksom fram emot det. Hoppas att det leder till operationserbjudande, då bihålorna är täppta och jag låter som en plåtburk. 
Vore skönt att ge det en chans till förbättring, eftersom de säger att lungs och bihålor hör ihop - att astman kan förvärras av taskiga bihålor och polyper. 
Vilken dröm det skulle va, att liksom KÄNNA förbättring av rossel, snor och LUKT. 
Det skulle liksom va så kul!

Kram Joey ❤️

Kommentera här: