God soppa och yogapass.

(null)
Smp har en hel del roliga recept att bjuda på. Jag älskar soppa som middag, eller kvällsmat om en föredrar det ordet. 
Denna soppa var mycket god, jag kryddade med chiliflakes, svart- och vitpeppar samt salt eftersom mannen inte kan käka kummin. Jag hade heller ingen fisksås men det gick fint ändå. Hårt bröd med ost och tomat som tillbehör och rostade solrosfrön att strö på soppan blev pricken över i!
(null)
Nu är det tid för halsduk och vinterkappa.
Kepa och vantar väntar jag med, men det kanske snart är läge för det också.
Att frysa är oskönt!
(null)
Var på gymmet efter jobbet idag, var skönt att efter en hängig helg köra rodd, trappmaskin och maskiner, hantlar...
Tröttheten mindre påtaglig idag.

Dock stel som en stekpanna i kroppen, trots timmar av stretch och spikmatta dessa dagar. Fick idag en video av min goa dotter, med tjugominuters yogapass för att frigöra andning och energi.
Väldigt skönt att efter gymmet köra det - tänker att det ska bli en ny, god vana för att ge kroppen extra omtanke. Tack min älskelse för att du tänker på din lilla mamma!!

Nu ingefära- och honungsvatten till programmet Vår tid är nu.

Go kväll!

Kram
Johanna

Kommentera här: