Nu är det gjort.

(null)
Så här läcker var jag i väntan på op.
Lite drygt två h efter utsatt tid fick jag komma in på operationssalen, bland otroligt gulliga narkossköterskor, op-sköterskor, narkosläkare och öronläkare. Innan dess fick jag bra information fortlöpande vad som hände.
Det sista jag minns är att jag sa att "nu börjar taket snurra"...
(null)
Operationen gick bra, massor av polyper har tagits bort ur käkbihålorna och näsan, vilket dock ledde till blödning och kräkningar igår kväll. Fick övernatta på huset, helt enkelt. 
Inga platser fanns, så jag fick flytta från duva till postop-avdelningen vilket var bra - goa människor jag känner tog hand om mig!
(null)
Nu är jag hemma, med ordination på spolning av näsan 2-3 ggr om dagen, lugn och vila och gärna fesljummen eller kall mat.
En piggelin fick bli välkommen-hem-glass till mig själv.

Nu hoppas jag att det får läka som det ska och att jag får märka förbättring av andning, sömn, röst....vore alldeles himmelskt!

Kram ❤️

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Hoppas på bättring! 🙏🏻❤️

Svar: Tack💕!!
Johanna Roth

Kommentera här: