Ni hör ju själva!

(null)
Jag gillar ordning.
Älskar min stora shoppingbag men utan lite struktur blir den för stökig, så därför har jag en necessär för tuggummi och halstabletter och en för medicin o läppstift:-)
Om en som jag, gillar tuggummi, så nöjer en sig inte med en smak utan då måste det finnas valmöjligheter. Tänk om jag inte är sugen på frukt utan istället lite mer tandkrämsfräsch variant...nä precis.
Ni hör ju själva.
Omöjligt!!
(null)
Har så äntligen återgått till mitt arbete idag, och jag är såååå glad!
Det är ett så himla roligt jobb jag har, och fina människor runt omkring så det kändes väldigt bra att vara tillbaka i det vanliga stimmet.
Passade på att adventspynta också:-)
(null)
Har känt mig pigg.
Tog mannen med för en liten promenad efter jobbet också för att fylla på syredepåerna.

Gillar kylan, att det biter lite när en går.
Långkalsonger och varma tröjor är mysigt att kränga på sig.

Har även denna kväll suttit en stund vid pianot. Försöker hitta min huvudklang utan heshet, eller slöja. Det går inte än, men jag har ton och jag kan åtminstone sjunga. På nåt sätt. Msssor av övning behövs för att hitta den igen, jag förstår det. Drygt men som det är. Kanske är det nu mitt verkliga tålamod prövas...?

God kväll!
❤️
Johanns

Kommentera här: