Kaffets betydelse, kalas och första träningspasset!

(null)
Morgonkaffet när en vaknat av sig själv är extra gott. Och också när sjukan lagt sig, så får kaffet en betydligt godare arom. 
Att dricka kaffet i fin kopp gör det också mycket godare. Liksom vardagligt högtidligt. 
Idag njöt jag verkligen av denna dryck, av stunden innan matfix inför firande av lillbonus.
(null)

(null)
Bjöd på baconlindad kyckling i ugn med sås på grädde, kycklingfond, oregano, vitlök och vit balsamvinäger till ris och sallad.
Min älskade mamma kom med bästa tårtan till kaffet, vilket är så himla tacksamt då jag är mindre road av bakning som de flesta vet.
Däremot är matlagning oftast kul och bra för min själ! Både mat och tårta intogs med god aptit av samtliga. En mysig stund!
(null)
Fuskar lite. Satte upp adventsljusstakar och nya stjärnan igår och idag tänder vi dem!
Är inte hemma nästa helg så börjar njuta lite redan nu av det mysiga ljuset.
Så skönt att en kan göra som en vill:-)
(null)

(null)
Är glad och tacksam efter träningspasset ikväll - det första på två veckor efter min operation. Det kändes riktigt bra, och var njutbart att få ta i och svettas! Hurra!!
(null)
Igår skulle vi sett musikal, som tyvärr blev inställd pga sjukdom. Så tråkigt för framför allt hen som drabbats och lite snopet för oss såklart. 
Vi gick dock till Massimo och åt som planerat, väldigt god mat och dryck!

Nu blir det inte fler knop ikväll.
Uppladdning till morgondagens arbete, vilket jag längtar till!!

Kram Johanna ❤️

Kommentera här: